}

Po-Pia: 8:00 – 17:00

+421 915 487 684

Chiptuning

Autochiptuning.sk neponúka svojim zákazníkom maximálny výkon za cenu minimálnej životnosti

Oveľa väčší dôraz kladieme na optimálne zvýšenie výkonu pri zlepšení dynamiky a celkového chodu motora. V mnohých prípadoch sa dokonca spotreba paliva, pri dodržaní rovnakého spôsobu jazdy, po úprave zníži.

Optimalizujeme výkon motora na bezpečné hodnoty, pri ktorých ponúkame zákazníkom bezpečné jazdenie bez akýchkoľvek obmedzení. Po úprave môžete jazdiť rovnakým štýlom jazdy ako pred úpravou. Niektoré predávané modely automobilov sú dokonca vedome softvérovo znížené, aby si na trhu obhájili svoju zníženú cenu. Prečo pri kúpe neušetriť a dopriať si plný výkon, ktorý motor ponúka?

Čo je vlastne CHIPTUNING ?

Pod pojmom Chiptuning rozumieme zvyšovanie výkonu pomocou zmeny dát v riadiacej jednotke. Dnes už každé moderné vozidlo má motor riadený touto jednotkou. Úpravou softvéru v riadiacej jednotke je možné docieliť zvýšenie výkonu až o 25% a točivého momentu o 35%. Po takejto úprave dochádza aj k zníženiu spotreby až o 15%. Pre konkrétne parametre úpravy vášho vozidla nás neváhajte kontaktovať cez rezervačný formulár.

Individuálne naladený software

Všetky úpravy sa rodia priamo pod rukami našich školených a rokmi skúsených mechanikov.

Vždy ladíme vozidlo na mieru, na základe vašich požiadaviek a možností každého vozidla. Len tak totiž môžeme zaručiť, že budete zo svojím vozidlom naozaj spokojný.

Vlastný vývoj – vlastné skúsenosti

Veľa firiem je dnes tam, kde sme my boli pred 16 rokmi. Keď neviete software v aute sami upraviť, musíte upravené mapy kupovať od niekoho iného. Predávanie upraveného softwaru nemusí byť z princípu zlé. Nikdy ale nemôžete ručiť za kvalitu niečoho, čo nie ste schopný sami podrobne posúdiť. Celkom rýchlo sme pochopili, že existuje len jedna cesta. A tou je vlastný vývoj.

Všetky úpravy sa rodia priamo pod rukami našich školených a rokmi skúsených mechanikov. Vždy ladíme vozidlo na mieru, na základe vašich požiadaviek a možností každého vozidla. Len tak totiž môžeme zaručiť, že budete zo svojím vozidlom naozaj spokojný.

Ako je možné zvýšiť výkon a zároveň znížiť spotrebu ?

Jednoducho – AUTOCHIPTUNING.SK disponuje profesionálnou technikou, ktorá umožňuje úpravu softvéru riadiacej jednotky, teda chiptuning motora.

Môže sa to zdať nepochopiteľné, že zásahom do riadiacej jednotky sa zvýši výkon motora a zároveň klesne spotreba pohonných hmôt. Vysvetlenie nie je tak zložité. Tím že motor má vyšší výkon a väčší krútiaci moment sa dá s vozidlom jazdiť na nižších otáčkach, nie je potrebné tak často podraďovať na nižší rýchlostní stupeň – napríklad pri stúpaní, či pri predbiehaní a týmto spôsobom sa dá ušetriť až 15% paliva. Táto skutočnosť platí pre preplňovacie motory (napríklad. TDI, CRDI, …) tak ako benzínové aj dieselové motory a nielen u osobných ale aj u nákladných vozidiel, TIR a BUS. U klasických benzínových či dieselových motorov bez turbodúchadla zostane spotreba na rovnakej úrovni.

Vždy sme sa snažili pre zákazníka urobiť maximum. Viac než ostatní. Spokojnosť bola pre náš vždy na prvom mieste. Znalosti, skúsenosti, najmodernejšie technológie, ale tiež cit a inštinkt. To všetko je nutné mať v dokonalej súhre. Najviac rozhodujúcim faktorom nie je hodnota výkonu alebo cena. Rozhodujúci je prianie zákazníka a naša schopnosť toto prianie posúdiť, navrhnúť ideálne riešenie, zvážiť čo je rozumné a dosiahnuteľné s ohľadom na možnosti vozidla a dlhodobú životnosť. Táto vízia je pre nás kľúčová. To je AUTOCHIPTUNING.SK – značkový chiptuning na mieru.

Kvalita, za ktorú sa zaručíme!

Profesionálom sa cíti dnes každý , kto videl riadiacu jednotku na vlastné oči. Internet je plný poradcov, ktorý „vedia“ ako na to. My ale nechceme byť jedným z mnohých. Naším cieľom je byť najlepší.

Spolupráca s najlepšími

Kvalita nespadne sama z neba. Stáť sa dobrým, alebo dokonca najlepším vo  svojom obore, vyžaduje dlhodobý proces, na kterom je nutné neustále pracovať. Možnosť spolupráce so zvučnými menámy v obore rozhodne nie je zlá. Sme radi, že môžeme zdieľať technológie a skúsenosti s ľuďmi od CMD Technologies, Alientechu, FG Tech a ďalších. Že môžeme využívať diagnostické nástroje od firiem ako je Delphi, Ross-Tech BOSCH, KTS, SUN, VAG, a VAS alebo Ferarri . Že máme prístup do databázy s technologickými informáciami o riadiacich systémoch Bosch, Siemens, Denso, Delphi, Visteon a ďalší. Vďaka tomu môžeme byť stále lepší.

Je možné urobiť chi&ptuning aj môjmu vozidlu

Optimalizácia je možná takmer u všetkých vozidiel s elektrickou riadiacou jednotkou – ako na dieslových motoroch tak aj na benzinových motoroch s turbodúchadlom.

Čo obsahuje chiptuning od spoločnosti autochiptuning.sk ?

Diagnostika pred úpravou 

Pred každou úpravou vykonávame veľmi podrobnú diagnostiku, pri ktorej získavame dáta z čidiel a mechanických komponentov motora. Komponenty vo vozidle majú veľký vplyv na chovanie vozidla a na jeho výkon. Pokiaľ sa počas testovania zistí nejaký problém, je možné odporučiť opravu poprípade výmenu niektorého dielu, tak aby zákazník bol s úpravou spokojný. Pokiaľ funguje všetko ako má, pristupujeme ku samotnej úprave riadiacej jednotky.

Dlhodobá záloha originálneho software

Pre Vašu potrebu máte Vás originálny, ale aj tuningový software v dlhodobej úschove.

V prípade poškodenia riadiacej jednotky, alebo upgradu jednotky autorizovaným servisom Vám vieme software nahrať opakovane.

Meranie výkonu pre zistenie aktuálnej kondície motora

Meranie výkonu je jeden z najdôležitejších elementou úpravy. Meriame výkon pomocou valcovej skušobne Sport Devices 2WD a prenosnej valcovej skušobne DynoPro 4WD Road ktorá zaznamenáva výkon počas jazdy na ceste.

Individuálne naladený software

Všetky úpravy sa rodia priamo pod rukami našich školených a rokmi skúsených technikov.

Vždy ladíme vozidlo na mieru, na základe vašich požiadaviek a možností každého vozidla. Len tak totiž môžeme zaručiť, že budete zo svojím vozidlom naozaj spokojný.

Diagnostika po úprave

Po softvérovej úprave riadiacej jednotky vykonávame diagnostiku na kontrolu funkčnosti našich úprav.

Výstupný Graf z merania

Každá upravená riadiaca jednotka získava automaticky Graf z merania výkonu vozidla, ktorý zaručuje kvalitu a zaväzuje firmu autochiptuning.sk na uplatnenie záruky užívateľa od dátumu zhotovenia úprav na vozidle.

Vyšší výkon v kombinácii s úsporou paliva.

AŽ + 30%  VÝKONU A KRÚTIACIEHO MOMENTU

Až 15 % ÚSPORA PALIVA

  • S chiptuningom od Autochiptuning.sk si nemusíte vyberať medzi lepším výkonom a úsporou paliva.
  • Autochiptuning.sk vám umožní mať oboje.
  • Využite vylepšený výkon a zníženie spotreby pomocou našich softvérových úprav.

Pri primeranom spôsobe jazdy môžete ušetriť až 15% paliva. To znamená, že investícia do “čipovania” sa rýchlo vypláca.

Naše služby sú určené na zníženie spotreby paliva a zvýšenie výkonu bez rizika poškodenia motora.

Vychutnajte si zvýšenie výkonu pri stláčaní plynového pedála a šetrite palivo a peniaze počas jazdy na vyšších prevodových stupňoch.

Nižšie uvedené výsledky sú založené na modeli Audi Q7 3.0 TDI s výkonom 245 HP. Na výpočet nákladov na palivo sa použila cena nafty 1,32+ EUR za liter.

Nižšia priemerná hodnota RPM = nižšia spotreba paliva

  • Jednoducho povedané, spotreba paliva závisí predovšetkým od dvoch faktorov:
  • Jedným z relevantných faktorov je kubický výkon motora. Alebo inými slovami, veľkosť a počet valcov, ktoré sú naplnené palivom počas injekčnej fázy.
  • Ďalším určujúcim faktorom je frekvencia (= ot./min.), Pri ktorej sú valce naplnené palivom.
  • Jazda s nižším priemerom RPM, inými slovami na vyšších prevodových stupňoch, zvyšuje vašu spotrebu paliva.
  • To je tajomstvo našej technológie šetrenia paliva.

Vaša spotreba paliva značne závisí od vašich jazdných návykov.

Ak budete pokračovať v jazde ako obvykle po optimalizáciu softvéru (a nie vždy jazdíte na plný výkon), rýchlo si všimnete, že šetríte palivo.

Často podávané otázky

Prečo neponúka výrobca vozidlo už zo zdvihnutým výkonom ?

Výrobca motora musí nastaviť emisie motora podľa noriem, ktoré budú platné vo všetkých krajinách, kde sa vozidlo bude predávať alebo prevádzkovať. Software musí byť akýmsi kompromisom pre celý svet, ktorý bude nastavený a upravený na rozdielne nadmorské výšky, teplotne rozdiely a rozdielny kvality paliva. My Vám ponúkame tieto kompromisy eliminovať v bezpečnej hranici, ktorú výrobca motora nedovŕšil. Jedná sa zhruba o 25% výkonu vozidla (podľa motora). Každý u nás upravený software je vytvorený na mieru, a nepresahuje bezpečnú hranicu ktorá by mohla znížiť životnosť motora alebo ničiť komponenty pri nezmenení štýlu jazdy.

Aký má optimalizácia vplyv na spotrebu?

Môže sa to zdať nepochopiteľné, že zásahom do riadiacej jednotky sa zvýši výkon motora a zároveň klesne spotreba pohonných hmôt. Vysvetlenie nie je tak zložité. Tím že motor má vyšší výkon a väčší krútiaci moment sa dá s vozidlom jazdiť na nižších otáčkach, nie je potrebné tak často podraďovať na nižší rýchlostní stupeň – napríklad pri stúpaní, či pri predbiehaní a týmto spôsobom sa dá ušetriť až 15% paliva. Táto skutočnosť platí pre preplňovacie motory (napríklad. TDI, CRDI, …) tak ako benzínové aj dieselové motory a nielen u osobných ale aj u nákladných vozidiel, TIR a BUS. U klasických benzínových či dieselových motorov bez turbodúchadla zostane spotreba na rovnakej úrovni.

Ako sa zmení životnosť po úprave?

Každý motor a jeho software má od výroby rezervu.

Uxistuje viac typov výkonových verzií podľa ktorých závisí či bude nárast výkonu veľký alebo malý. Každý typ motora má iný výkonnostný strop pre bezpečnú optimaizáciu.

Autochiptuning zvyšuje výkon motora na maximálne bezpečné hodnoty ktoré nepoškodia motor a výrazne neznížia životnosť motora. Naša priorita je využiť maximálny bezpečný potenciál motora tak, aby bolo vozidlo silenejšie, výkonnejšie a tým aj bezpečnejšie

V akom rozsahu otáčok je nárast výkonu po úprave najvyšší?

Pri každom type motora je to individuálne, ale obyčajne najväčší nárast výkonu a krútiaceho momentu je v nízkych a stredných otáčkach. Pri maximálnych otáčkach sa hodnota nárastu už pozvoľne znižuje.

Dá sa zistiť či bolo auto optimalizované?

Nie aj áno. Snaha firmy Autochiptuning je, aby na úpravu softvéru v riadiacej jednotke nikto neprišiel. Nie preto, že by sme sa báli o naše produkty, ale preto, aby zákazníci nemali obavy zakaždým, keď navštevujú servisné strediská. Optimalizácia výkonu je obyčajne zapísaná tak, že sa javí ako bežný sériový program. Bežnými diagnostickými metódami je nebadateľný a 99% autorizovaných servisov nemá dôvod ani šancu na optimalizáciu prísť.

Môže sa však stať prípad, kedy zákazník s už upraveným softvérom v riadiacej jednotke navštívi servis a aj napriek tomu, že nebol vopred upozornený vykonali mu aktualizáciu softvéru – update. V takomto prípade zákazník o úpravu prišiel a je potrebné aby nás opäť navštívil a optimalizácia výkonu bola vykonaná nanovo. Poplatok za opätovné naprogramovanie riadiacej jednotky nájdete v našom aktuálnom cenníku.

Po optimalizácií je potrebné meniť brzdy, tlmiče, pružiny alebo iné komponenty?

Na sériových automobiloch nie je nutné meniť komponenty na silnejšie, keďže vozidlá upravené u nás neupravujeme tak, aby sa znižovala životnosť dielov. Pokiaľ však diely opotrebené sú, a majú už čo to za sebou, je samozrejme, že diely vymeniť bude potrebné. Nie je to však koly optimalizácií, ale koly ich opotrebovaniu.

Prečo by som mal skrátiť dĺžku servisného intervalu výmeny oleja?

Autochiptuning výrazne odporúča, aby si klienti so servisným intervalom LONG LIFE skrátili predpísaný interval aspoň o 5.000km.
Po úprave a následnom využívaní výkonu dochádza  k vyšším nárokom na tepelnú odolnosť, tým sa rýchlejšie znižujú viskózne parametre mazív. Tento pokles je evidentný najmä pri mazivách s dlhým výmenným intervalom.

Aký je potenciál nárastu výkonu na atmosférických benzínových (zážihových) motoroch?

Nárast výkonu nie je numericky veľmi zaujímavý, ale v prevádzke je zvýšenie výkonu citeľné.
Spôsobuje to najmä zvýšenie a posun krútiaceho momentu k nižším otáčkam. Auto je silnejšie a má lepšiu akceleráciu hlavne pri nižších prevodových stupňoch. Numericky je zvýšenie výkonu asi o 1-10 % zo sériovej hodnoty.
Nárast výkonu nie je vždy pri rovnakom type auta totožný. Reálne parametre sú závislé od kódu a typu motora, roku výroby, softvéru riadiacej jednotky, prevodovky a technického stavu vozidla.

Záruka 24 mesiacov na úpravu riadiacej jednotky

Vieme, že sú naše úpravy bezpečné a bezproblémové. Vďaka dlhoročným skúsenostiam s úpravou softwaru všetkých typov riadiacich jednotiek nerobíme chyby. A preto môžeme poskytnúť záruku na úpravu riadiacej jedntoky v dĺžke trvania 24 mesiacov. Po celú dobu garantujeme funkčnosť softwaru, pokiaľ nedôjde k zásahu tretou osobou.

TLAK OLEJA CRT3.0TDI 


Vyriešime Váš problém na počkanie!

S našim servisným teamom sme vyvinuli softvérové riešenie problému s tlakom oleja na motorizacie VAG 3.0 TDI 2015+ (200kw/160kw/190kw 210kw/170kw CRT…).

Softvér prešiel niekoľko mesačným vývojom a je odskúšaný ako spolahlivá prevencia proti zadieraniu kľukového hriadela na spomenutých motorizáciach.

Súhlas so spracovaním osobných údajov

error: Content is protected !!